Wednesday, March 29, 2023

UUS FILM PAUL KERESEST

Käesoleval, 2023. a. loodetakse valmis saada uus dokumentaalfilm maletajast Paul Keresest.

Kuna ma olen Paul Kerese eluloo kohta avaldanud mõned uurivad artiklid, siis võttis filmi režissöör Toomas Lepp minuga ühendust.

Konsultatsioonvestluse ajal aga selgus, et seda filmi finantseerib ja organiseerib DELFI.

Vähem kui 24 tunni jooksul teatasin seetõttu režissöör Toomas Lepale, et kuna DELFI teeb Eestis seadusega keelatud sõjapropagandat, siis ma DELFI poolt organiseeritud ettevõtmistes ja üritustes, kaasaarvatud see film, ei osale.

Seejuures ei ole ma režissöör Toomas Lepa objektiivsust kahtluse alla seadnud.

Intervjuud ma Toomas Lepale andnud ei ole.
Samuti ei kavatse ma DELFI filmis mingilgi viisil osaleda.

Režissöör Toomas Lepale varem lubatud materjalid Paul Keresest andsin ma talle üle ja rohkem ma selle filmi teemaga enam ei tegele.

No comments:

Post a Comment