Sunday, November 28, 2021

PARANDATUD STEINITZI KAITSE: MUST SAAVUTAS ÜLE NOATERA VIIGI

SDD: Black Achieved a Draw 



Craig Smith 2 — EintaluJ
(Red Hot Pawn, 2021) 




Partii ingliskeelseid kommentaare vaata sellelt lingilt: 

Game commented in English:



Järelsõna 


See on minu äsjane partii platvormil Red Hot Pawn ühe USA maletaja vastu, kes oma profiilis tutvustab ennast endise ICCF rahvusvahelise meistrina ja samas siunab seal mingisuguseid "Kanada idioote". 

See partii oleks pidanud olema sõbralik ja pingevaba, näiteks avanguvariandi koostöös analüüsimiseks, sest see polnud reitinguga partii. 

Kahjuks hetkel, kui minu vastane sai aru, et ta tekkinud seisu võita ei suuda (millest mina veel polnudki aru saanud), saatis ta mulle süüdistava sõnumi, et ma kasutan tema vastu malemasinat, lisades halvustava väljendi "kaotaja" vms ("looser"). 

Ma ei vastanud tema sõnumile ja blokeerisin ta  ta ei saa mulle enam sõnumeid saata ega minuga enam mängida (väljaarvatud ehk vaid kui me samal turniiril kokku satume, aga siis ma kindlasti keeldun temaga mängimast kasvõi loobumiskaotuse hinnaga). 

Järgmisel käigul pani ta oma enametturi, mis oli vabaettur, mulle meelega ette ja pakkus viiki, mille ma kohe vastu võtsin, sest mul oli ainult lootus, et mul on selles seisus viigišansse. Ühe tema võimaliku plaani jaoks olin vastusena kavandanud lõppmängu, milles mul ehk õnnestub kahida ratsu kahe etturi eest saavutamaks teoreetilist viiki. Tema teiste vastuste puhul lootsin, et saan anda igavest tuld. 

Probleem on nüüd selles, et ma olen selles 100% kindel, et hoopis minu vastane ise mängis terve partii malemasinaga. 

Esiteks, ta tegi palju ebastandardseid käike, valis teravmeelseid plaane, mida ehk vaid malemasinaga või eelneva koduse ettevalmistusega üles leiaks. Üks tema käik oli selline, et ma siiani ei saa aru selle mõttest, aga malemasinad näitavad, et see on tugevaim. 

Teiseks, kuidas ta sai keerulises lõppmängus täiesti kindel olla, et ta enametturiga võita ei suuda? Miks ta pakkus viiki, pannes oma enametturi, mis oli vabaettur, lihtsalt ette?  Ma ei näe muud head seletust kui et ta uuris seisu malemasinaga. 

Seevastu enamus minu käike ja plaane selles partiis olid standardsed sääraste seisude jaoks. Partii lõppfaasis tegin ma paar ebatäpsust, nagu näitab minu malemasin, sattudes viigistatavast seisust kaotuse äärele ja ainult tänu juhusele oli mul lõpuks kriitilises seisus üksainus ootamatu käik, millega veel edasi elada sai. 

Platvormil Red Hot Pawn loobusin ma alul Foorumil vestlemast, sest ameeriklased sõimavad seal üksteist ja mind sõimati seal ilma igasuguse hea põhjuseta rassistiks ja paremäärmuslaseks. 

Seejärel olen solvavaid sõnumeid saanud kahelt tugevamalt maletajalt, kes mind võita ei suutnud. 

Nii et ma ei taha selliste tegelastega enam vestelda ega ka malet mängida. Platvormil Red Hot Pawn peab selle eest vist raha maksma, et sõnumeid välja lülitada. Kindlasti peab seal raha maksma selle eest, et saada õigust kellegi sobimatu kommentaari või sõnumi peale kaevata. 

Kokkuvõttes: selle eest tuleb seal raha maksta, et sind seal rassistiks, petiseks, dopingutarvitajaks jms ei sõimataks. 

Huvitav oleks teada, kas hiinlastel või venelastel ei ole mingeid maleplatvorme, millel mängida. Ma olen juba surmani tüdinud sellistest maleplatvormidest, kus mingisugune rassismiteemaline sõimlemine käib või aina nahutatakse venelasi, hiinlasi jne. 

Kommenteerisin selle partii aga ära, inglise keeles. 

No comments:

Post a Comment